מדיניות פרטיות

20/06/24

* המסמך כתוב בלשון נקבה, אך מתכוון לשני המינים.

במהלך השימוש בשירותים אנחנו עשויים לשמור עלייך מעט מידע פרטי, והכל כדי לספק לך את השירותים או חלקים מהם. לכן, מדיניות פרטיות זו מסבירה לך מהם פרטי המידע שנשמרים, כיצד המידע מעובד, מי יקבל גישה אליו, וכיצד תוכלי לעיין במידע או למחוק אותו.

 

  1. האם את חייבת לספק לנו מידע על פי חוק? את לא חייבת לספק לנו שום מידע על פי חוק, אבל אם את רוצה להשתמש בשירותים שלנו, את תדרשי לספק לנו את המידע ולאפשר לנו לאסוף את המידע.
  2. איך אנחנו אוספים מידע עלייך? אנחנו אוספים מידע עלייך בשתי דרכים. הראשונה היא באמצעות המידע שתמלאי בטפסים באתר ובמהלך השימוש בשירותים, והשניה היא באמצעות הפעילות וההתנהגות שלך באתר.
  3. מה המידע שאנו שומרים? אנחנו נשמור עלייך את המידע שתספקי באמצעות הקמפיינים או בהרשמה באתר, לרבות פרטי הקשר שלך, תוכן ההודעות שלך, הקמפיינים שהשתתפת בהם, הפעילות שלך באתר או בשירותים חברתיים אחרים, ושיתופים שלך ברשתות החברתיות באמצעות האתר. אנחנו גם נשמור את המידע שנאסף באמצעות השימוש בשירות כמו התכנים שצפית בהם, התכנים שהגבת להם והעדפות אחרות שלך בשימוש בשירות, כמו סוג הדפדפן שלך, הרזולוציה של המסך שלך, האם את גולשת ממכשיר נייד או לא, כתובת הIP שלך וכדומה. אם ביצעת פניה אלינו באמצעות טפסי צור קשר, אז נשמור את פרטייך ותוכן ההודעה.
  4. ככל שתספקי את פרטי התשלום שלך לצורך תרומה הם ישמרו במערכת צד שלישית מאובטחת שתופעל על ידינו ותאפשר לנו לבצע חיוב חוזר בהתאם להעדפותייך. כמו כן, ולצורך ביצוע העסקה, אנו עשויים לשמור את תאריך התפוגה של כרטיס האשראי שלך ומחרוזת ייחודית שתהיה מספר מזהה בחברת הסליקה.
  5. איך אנחנו משתמשים במידע? אנחנו משתמשים במידע לצרכי מתן השירותים. כלומר, לצורך ניהול יעיל של קמפיינים ולצורך קשר עם  התומכים שלנו. במסגרת זו, אנו עשויים להשתמש במידע לצרכי שיפור השירות וסטטיסטיקה, לרבות על ידי יצירת קהלי Look Alike ברשתות חברתיות.
  6. למי אנחנו מעבירים את המידע? אם השתתפת בקמפיין, אנחנו נעביר את המידע החוצה לנמען הקמפיין (למשל, נבחר הציבור) ולמנהל הקמפיין; בכל מקרה המידע שיועבר לנמען הקמפיין יהיה מינימאלי (שמך ועיר המגורים) אלא אם נדרש יותר. כמו כן, אנחנו עשויים להעביר חלק מהמידע לקבלני משנה שלנו שמבצעים פעילות עבורנו, לחברות סליקה, לחברות חשבוניות וכדומה, כדי לספק לך את השירות.
  7. מה לגבי מידע על ילדים וקטינים? אנחנו לא שומרים במודע מידע על ילדים וקטינים. ככל שאת חושדת כי מידע על כאלו נשמר באמצעות האתר אנא צרי עמנו קשר כדי שנוכל לטפל בנושא ולבחון אותו.
  8. מי מנהלת את המאגר? רלוקה גנאה, מנכ"לית העמותה, היא הגורם שיטפל בכל פניה. אנא צרי עמה קשר באמצעות דואר אלקטרוני, לכתובת contact@zazim.org.il.
  9. כיצד ניתן לצור עמך קשר?  אם תרשמי לאתר באמצעות השתתפות בקמפיין או בדרך אחרת, אנחנו נשלח לך עדכונים על קמפיינים נוספים מעת לעת, שעשוי לכלול פרטים של ארגונים אחרים בתוכו אבל לא נשלח לכם ספאם ופרסומות מותאמות אישית.
  10. איך תוכלי לעיין במידע? בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, זכותך תמיד לעיין במידע השמור על אודותייך. תמיד תוכלי  לממש את זכותך באמצעות שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת contact@zazim.org.il
  11. מחיקה או הסרה של מידע. ככל שהחוק מחייב אותנו למחוק מידע, אנו נמחוק את המידע על אודותייך לאחר פניה כדין בדואר אלקטרוני לכתובת contact@zazim.org.il. בעת בדיקת בקשת המחיקה יש הסתברות כי תתבקשי לאשר כי במחיקת המידע את מוותרת על כל טענה כנגדנו, שכן מחיקת המידע לא תאפשר לנו להתגונן בפני תביעות עתידיות מולך.
  12. איזה שירותי צד שלישי פועלים באתר? האתר מפעיל מספר של שירותי צד-שלישי, נכון ליום זה, אלו השירותים הרלוונטיים:
    1. שירותי ActionKit וActionSprout ו Action network לצורך ניהול הקמפיינים ומתן שירותים טכנולוגיים.
    2. שירותי Google, הכוללים את שירות שליחת הדואר, שירות ReCaptcha להפחתת שימוש לרעה באתר, שירות Analytics לבחינת השימוש באתר ועוד.
    3. שירותי Facebook, לרבות שירות הפרסום שלהם,  וכן שירותי Instagram ו-WhatsApp לשליחה וקבלה של הודעות וניהול קבוצות,
    4. שירותי האחסון של Heroku ו-Amazon AWS.
    5. שירותי RapidSSL לאבטחה שלל האתר.
    6. שירותי התשלום של Tranilla ו-PayPal.
    7. שירותי שליחת ההודעות של Twilio וPulseem.
    8. שירותי הנהלת החשבונות והפקת הקבלות של Morning.
    9. שירותי ניהול הצוות של Slack.
    10. לכל אחד משירותים אלה יש מדיניות פרטיות משלו. אנחנו ממליצים שתעייני גם בהן.
  13. היכן המידע נשמר? המידע שלנו נשמר בשרתי האחסון שלנו, בהתאם להגדרות במדיניות הפרטיות. מידע עשוי להיות מועבר לצדדים שלישיים לאחר בדיקת הסכמי עיבוד המידע שלהם.
  14. אירועי אבטחת מידע. אנחנו מדווחים רק על אירועי אבטחת מידע חמורים שהתרחשו. במקרים כאלה, אנחנו ניידע את המשתמשים שלנו שמושפעים מהאירוע.
  15. איך את יכולה לצור עמנו קשר אם את מרגישה שפרטיותך נפגעה? אם את מרגישה שפרטיותך נפגעה, את יכולה לצור עמנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. קצין הפרטיות שלנו יבדוק את התלונה שלך ויטפל בנושא.
  16. זכויות נושאי מידע אירופיים. ככל שאת בעלת זכות כנושא מידע אירופי, הרי שמדיניות פרטיות זו באה להוסיף על זכויותייך ולא לגרוע מהן.