ככה הקמנו מאהל נגד המלחמה
05/08/25
קואליציית הארגונים ״הגיע הזמן״, שבה ״זזים״ הוא שותף מוביל, מתגייסת לקמפיין ציבורי רחב לעצירת הזוועות ופשעי המלחמה, ולהחזרת החטופים הביתה. יחד עם יותר משישים ארגוני שלום מכל רחבי הארץ שהתאחדו לפעולה משותפת לעצירת המלחמה, הקמנו בכיכר דיזינגוף מאהל מחאה. במאהל תוכננה להתקיים שביתת רעב מתגלגלת, הפגנות, משמרות מחאה, חלוקת פלאיירים ועוד - בקריאה חד משמעית לסיום המלחמה, עצירת מדיניות ההרעבה המחרידה, והחזרת החטופים והחיילים הביתה.
המאהל הוקם ביום ראשון ה-3.8, זכה לתהודה טובה, ואז פעילי ימין פוצצו אותו באלימות. כרגע המשטרה לא מאשרת את פתיחתו מחדש, והמחאה מתקיימת במתכונת נודדת. אל מול התוכניות החולניות של הימין הקיצוני, אנחנו לא נשתוק!