מה שעשינו ביחד

22/05/19

אני גאה בכל אחת ואחד מ-135,000 הפעילים בתנועה שלנו. בפחות מ-3 חודשים הגענו לפחות ל-650,000 ישראלים, ברשת, בתקשורת ובשטח. בזכות ההתגייסות של הפעילים שלנוהצלחנו לעורר דיון ציבורי על סיום הכיבוש, נתנו פייט להסתה וקידמנו שותפות יהודית-ערבית. הנה חלק ממה שעשינו יחד:

היינו בחברון: הבאנו 200 ישראלים למגה-סיור של שוברים שתיקה ופירסמנו אלפי פוסטרים ברחבי הארץ, שקראו למועמדים השונים להגיע לסיור כדי להכיר מקרוב את המציאות בשטח. הכנו יחד סרטון שהגיע ל-190,000 ישראלים, שבו פלסטינים מחברון מבקשים מהמצביעים הישראלים לזכור אותם בקלפי ולהצביע בעד סיום הכיבוש.

/></figure><!-- /wp:image --><!-- wp:paragraph --><p><strong>עמדנו מול הכהניסטים </strong>ובעד שותפות יהודית-ערבית: <strong>18,000 ישראלים הצטרפו לקריאה שלנו</strong> לפסול את עוצמה יהודית הכהניסטית מלרוץ לכנסת ונגד הפסילה של המפלגות הערביות. מאות פעילי זזים הגיעו ל-30 כנסים של המפלגות השונות, כדי לדרוש מכל המועמדים לתמוך ב<strong>גוש חוסם יהודי-ערבי נגד ההסתה</strong>.</p><!-- /wp:paragraph --><!-- wp:image --><figure class=/></figure><!-- /wp:image --><!-- wp:paragraph --><p><strong>בנינו גשר עם צעירים בעזה: </strong>200 ישראלים השתתפו בשיחת וידיאו היסטורית ומרגשת עם צעירים מעזה, בשבוע שבו נפלו הטילים במרכז ובדרום הארץ וצה״ל הפציץ את עזה. <strong>הגענו ל-35,000 ישראלים</strong> עם סרטונים מתוך השיחה, <strong>כדי שהקולות מעזה יעברו את אחוז החסימה.</strong></p><!-- /wp:paragraph --><!-- wp:image --><figure class=/></figure><!-- /wp:image --><!-- wp:paragraph --><p><strong>הסענו אלפי מצביעים בדואים לקלפי: </strong>בזכות תרומות קטנות של אלפי ישראלים, הצלחנו להוציא 50 <strong>מיניבוסים שהסיעו כ-4,000 בדואים</strong> בכפרים הלא מוכרים בנגב לקלפיות מרוחקות ולא נגישות. בליכוד ניסו למנוע ממצביעים ערבים להגיע לקלפי ולעצור את היוזמה שלנו בעתירה לוועדת הבחירות, אבל <strong>הקהילה הנחושה שלנו ניצחה</strong> את המשאבים והכוח של מפלגת השלטון.</p><!-- /wp:paragraph --><!-- wp:image --><figure class=/><figcaption><br></figcaption></figure><!-- /wp:image --><!-- wp:paragraph --><p><strong>בשנה האחרונה גייסנו כ-14,000 ישראלים למאבק בחוק הלאום</strong> והפגנו יחד, שוב ושוב, נגד ההסתה ובעד שוויון. כדי שנוכל להמשיך להשפיע מול קואליציה שתמשיך במדיניות של הדרה ודה-לגיטימציה של 20% מהאזרחים, <strong>לחצ/י כדי לתמוך בפעילות שלנו בתרומה חודשית קבועה</strong>:<a href=כן, אתמוך בזזים בתרומה חודשית

כמו כולנו, גם אני קמתי ב-10 באפריל עם הרבה חששות ודאגה מהעתיד לבוא. אבל אני גם יודעת שהתנועה שלנו יצאה ממערכת הבחירות הזו חזקה יותר, נחושה יותר וגדולה יותר - ואני סומכת עליך, עלינו, שהכוח הזה יתורגם לשינוי אמיתי. זה ידרוש זמן ואורך רוח, ובעיקר את ההתגייסות של כל אחת ואחד מאיתנו.

בנחישות - רלוקה