סיור מיוחד בחברון לקראת הבחירות

04/03/19

ביום שישי הגיעו כ- 200 משתתפים לסיור מיוחד שארגנו יחד עם שוברים שתיקה לרגל 25 שנים לטבח שביצע ברוך גולדשטיין בחברון, ולקראת הבחירות. הסיור נועד לחשוף כמה שיותר ישראלים למציאות הבלתי אפשרית שהכיבוש יצר בעיר ולהראות להם על מה הם מצביעים לפני שהם הולכים לקלפי.ביומיום הישראלי, חברון, הכיבוש ומליוני פלסטינים - מוסתרים מאחורי חומת בטון. לקראת הבחירות הכנו סרטון בו תושבי חברון הפלסטינים פונים אלינו הישראלים, ומזכירים לנו שהפתק שלנו בקלפי - קובע להם, ולמליוני פלסטינים, את העתיד.

מאז הטבח במערת המכפלה: חברון הפכה לסמל הכיבוש, לשם קוד להתנחלות הקיצונית. החנויות ההרוסות. התושבים שיכולים לצאת מבתיהם רק דרך החלון- כי הרחוב הראשי סגור בפניהם לתנועה. אי אפשר להתרגל לזה. אסור לנו להתרגל לזה.״הקול שלי הוא לא רק שלי״ - זה השם שבחרנו לקמפיין שמזכיר לנו שההצבעה שלנו לא משפיעה רק עלינו אלא גם על מיליוני פלסטינים שלא יכולים להצביע נגד המשך הכיבוש והשליטה הצבאית. אחרי הביקור בחברון ביום שישי, אנחנו בטוחים יותר מתמיד שזה הדבר הנכון לעשות.

בשבוע שעבר, יותר מ-13 אלף פעילות ופעילים הצטרפו לקריאה שלנו לפסילת הרשימה הכהניסטית- בשבועות הקרובים ננסה לגייס את הכוח הזה לטובת תושבי חברון, ונגד הכיבוש. במציאות של ימין קיצוני - וקיצוני עוד יותר - המאבק הוא על העתיד שלנו, ואסור לנו להפסיד.